1º SESIÓN
A primeira tarefa do Ámbito Creavisual fíxose ao longo do
primeiro trimestre. Tod@s os nen@s de 3º e 4º de primaria participaron
positivamente nas diferentes sesións para conseguir o seu produto final: crear
o seu propio storytelling!!
Estes son os pasos
que seguimos para realizar a tarefa:
Primeiramente, coa técnica do folio xiratorio, os nenos/as apuntaron o que crían que ían a facer neste novo ámbito.
No segundo paso, observamos un vídeo de presentación do
ámbito: https://www.youtube.com/watch?v=2geHJJE4txA&ab_channel=CEIPN1TUI
Logo, recollemos todos os aspectos importantes nun bubble
map.
Observamos un power point que nos dicía que o noso planeta estaba maliño e observamos distintas imaxes negativas que o enfermaban. Como nos fixo reflexionar, logo cubrimos unha rutina de pensamento.
Coa pregunta “¿Como poderiamos mellorar o medio
ambiente?” o alumnado debateu e recolleu as respostas en debuxos. Logo, agrupámolos
nun gran mural.
Coa visualización dun vídeo no que nos
mostraba unha personaxe que sufría coas malas accións cara á natureza,
reflexionamos e cubrimos un mapa da empatía!
Realizamos unha choiva de ideas sobre
as accións positivas para coidar o noso planeta e revisamos o Panel Scrum que o
tiñamos colocado visualmente para todos/as!
Visualizamos varios vídeos que nos
permitiron entender que era un storytelling:
https://www.youtube.com/watch?v=Hd8y6-gHEpg&ab_channel=DodotEspa%C3%B1a
https://www.youtube.com/watch?v=BA5lqXlK1xE&ab_channel=Prof.WesleydePaula
Comentámolos e recollemos as nosas
respostas nunhas fichas de rexistro.
Buscamos información empregando
diversos recursos tecnolóxicos como ordenadores ou tablets, coa finalidade de
atopar accións positivas para coidar o planeta desde o noso cole. A información
atopada escribímola nun flow map e despois comentámola na clase.
Traballando por equipos, creamos entre todos/as uns
stopmotions chulísimos, os cales están relacionados coa contaminación, polución
ou accións para coidar a Terra. Aquí os tedes!
Stopmotions de 3º de primaria:
Stopmotions de 4º de primaria:
Logo, revisamos e modificamos o Panel Scrum segundo fose
preciso.
3º SESIÓN
Os debuxantes e guionistas, coa axuda dos outros cargos, produciron
as imaxes, debuxos así como os guións e textos necesarios para incluír nos storytellings.
1, 2, 3 e...acción! Gravamos os distintos storytellings
en diversos recunchos do noso patio!
4º SESIÓN
En gran grupo, todos/as observamos os nosos produtos
finais! Aquí tedes os nosos storytellings!!
STORYTELLINGS 3º
de Primaria:
“Os anticontaminantes”. Javi, Lucía e Aitor.
“Os fans de Goku e o seu gatito salvan ao mundo”. Zaida,
Jorge, Sergio T. e Sofía M.
“Supervalentes”. Nora, Alejandro e Samira.
“Os super saiyans”. Martín, Awa e Telmo.
https://drive.google.com/file/d/1bHNAr3Hm-oJK7OgkL8k0A0oMlwO1CxQ-/view?usp=sharing
“Uns nenos salvan a natureza”. Valeria, Breixo, Uxía e
Tiziano.
“Naturalistas en acción”. Alys, Roi e Sofía C.
“Súper Natureza”. Álex, Ingrid, Marcos e David.
STORYTELLINGS 4º
de Primaria:
“As nenas coidadoras da natureza”. Eliana, Mara, Aroa e
Alba.
“As salvadoras do planeta”. Mariña, Lara, Carolina e
Mónica.
“Os exploradores do mundo”. Andrea, Aarón, Iria e Leire.
“A batalla da Terra”. Iria, Samu, Miguel e Meryen.
“Accionistas que coidan a Terra”. Noor, Naím e Vera.
“Os tres combatentes apoiando a reciclaxe”. Noa, Íker e
Valeria.
“Os super incontaminantes”. Diego e Mateo
Creamos uns gran murais cooperativos sobre todas as
cousas que aprendemos para coidar o medio ambiente.
Fixemos, primeiramente nunha ficha, unha nube de palabras
que consistiu en poñer todas as palabras sobre que nos pareceu esta tarefa do
ámbito. Logo, coa axuda dos ordenadores e tablets accedemos á aplicación Wordart e deseñamos a nosa propia
nube.
Por último, completamos o Panel Scrum e autoavaliamos o
plan de traballo, polo que cubrimos a escaleira da metacognición.
No hay comentarios:
Publicar un comentario